5 tipp otthoni gyakorláshoz Mancától

Ha tehetem, minden évben elzarándokolok tavasszal Grazba, Manca Pavli workshopjaira, mert a következő évig (sőt még tovább) elegendő ösztönzést, ötletet, és fejlesztő feladatokat találok. Mint ezeket, tavaly:

Manca Pavli tippjei otthoni gyakorláshoz

5 hasznos tipp otthoni gyakorláshoz:

1.  Kell, hogy valami lázba hozzon, amiért már előre örömmel várod a gyakorlást: táncosként ez nekünk a ZENE. Állíts össze egy lejátszási listát a kedvenc számaidból, vagy írd ki őket CDre, és hajrá!

2.  Először csak rövid időket tűzzél ki, hogy meddig gyakorolsz: 1 perc – 5 perc – 15 perc.
Így könnyebb nekiállni, a két órás gyakorlást nagyobb eséllyel fogod halogatni.

3.  Tervezd meg a gyakorlást! Mire fogsz összpontosítani? (Pl. mellkas, vagy csípő, vagy …)

4.  A gyakorlásod szerkezete ilyen legyen:
a) Kondicionálás (pl. jógával),
b) bevésés (“drilling”, pl. rázásfajták vagy forgás, stb. gyakorlása),
c)  improvizáció.

5.  5 perc minőségi gyakorlás hasznosabb, mint két óra félgőzzel:
a tested megjegyzi a végzett mozdulatokat, azt is, amit hanyagul csinálsz. Ezért érdemesebb csak 5 percig, de összpontosítva, helyesen végrehajtani a gyakorlatokat, vagy teljesen odatenni magad az improvizációba.

TIPP:Tippek otthoni gyakorláshoz Manca Pavlitól
Manca ausztriai workshopjait évről-évre  Ghazala szervezi nagy figyelemmel és sikerrel Grazban. Ha nem szeretnél lemaradni az ideiről 2014.03.22-én (szombaton), még jelentkezhetsz az utolsó 3-4 helyre  >> ITT.
Én ott leszek, és örülök, ha újabb tagokkal bővül a magyar különítmény :]

Fotók: Manca Pavli | yasmin.anuby.it

Neked is beváltak a tippek? Megoszthatod!

Ez is érdekelhet:

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!